Pogoji Poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino spodnje-perilo.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja UNDRWR, Gašper Oletič s.p., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Pogoj za nakup na tej spletni strani je starost nad 18 let in stalno prebivališče v Evropski uniji. V primeru mlajših oseb od 18 let je obvezna privolitev staršev ali zakonitih zastopnikov.


2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon),
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine (vključno s po-prodajnimi storitvami in garancijami),
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine,
  • način in pogoji dostave izdelkov ali izvršitve storitev. Predvsem način, kraj in rok dostave (če se pošiljanje zavleče ob tem obvestimo kupca),
  • informacije o načinu plačila,
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine,
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vključujejo davke in stroške dostave,
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane kupca,
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

Med drugim se trgovec zavezuje, da pri opvaljanju svoje dejavnosti in storitvah upošteva materialne predpise Republike Slovenije, in sicer:

  • Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
  • Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP).
  • Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
  • Zakon o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC).
  • Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov

3. Ponudba izdelkov, rok dobave, dostava in prevzem artiklov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku. 

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi je 1-3 delovne dni za dostavne naslove v Sloveniji. Rok dobave izdelkov, ki niso na zalogi je 2-7 delavne dni. v primeru, da izdelka ni več na voljo ali pa, če pride do kakšne dodatne zamude boste o tem obveščeni v 1-3 dneh od oddaje naročila. V kolikor izdelek nima navedenega roka dobave velja rok dobave, kot pri izdelkih, ki niso na zalogi (3-7 delovne dni). Dostavni roki začnejo teči na dan oddanega naročila.

Uporabnik lahko ob oddaji naročila določi enega od naslednjih načinov: 

  • Standardni osebni prevzem v naši poslovalnici (na naslovu: UNDRWR, spodnje-perilo.si, Rožna dolina 51, 4248 Lesce). Plačilo je možno predhodno preko bančnega nakazila, PayPal-a, kreditne kartice ali pa ob samem prevzemu s plačilno kartico ali gotovino. Ko bodo izdelki pripravljeni za prevzem vas bomo skupaj z odpiralnim časom in možnostjo prevzema obvestili preko eMaila ali telefona. Pri tem načinu kupca ne bremeni noben dodaten strošek.
  • Dodatna hitra dostava (storitev dodatne dostave znaša 3,49€ oz. je brezplačna pri naročilu nad 40€. Naročila se pošiljajo preko dostavne službe GLS. Plačilo je možno predhodno preko bančnega nakazila, PayPal-a, kreditne kartice ali pa ob sami dostavi s plačilno kartico ali gotovino. Ko bo pošiljka odposlana vas bomo obvestili preko eMaila. (Za vse dodatne stroške pri prevzemu paketa na Petrolu, v paketomatu ali parcelni trgovini trgovec ne prevzema odgovornosti).

4. Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • vnaprejšnjim nakazilom kupnine na transakcijski račun Trgovca (po ponudbi ali predračunu),
  • plačilo preko PayPal-a,
  • plačilo s kreditno ali debetno kartico,
  • plačilo z gotovino ob dostavi paketa,
  • plačilo s plačilno kartico ob dostavi paketa,
  • plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu,
  • plačilo s plačilno kartico ob osebnem prevzemu

5. Cene

Spletna cena velja za vse registrirane in neregistrirane uporabnike spletne trgovine Trgovca. 

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 10.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:

  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

6. Postopek nakupa

6.1. Registracija
Pri registraciji in vnosu eMaila se prijavljate na e-novice. Občasno vam lahko pošljemo eMail pošto z različnimi novosti o novih izdelkih, razprodajah in ostalih pomembnih informacijah. Če ne želite prejemati obvestil se odjavite v nogi eMaila (kjer pritisnete: unsubscribe from this list oz. odjava od e-novic) ali pa napišite e-sporočilo, da se želite odjaviti od e-novic/novic na email: info@spodnje-perilo.si

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. S strinjanem s pogoji poslovanja obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

6.2. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi točko 6.1.),
  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini,
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico,
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici,
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna,
  • izbor med standardnim osebnim prevzemom ali dodatno hitro dostavo izdelka (glej tudi točki 3. in 10.);
  • izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ali podatki za osebni prevzem,
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.4. in 6.5.).

6.3. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico,
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine,
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice,
  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek),
  • ali pa izbira med standardnim osebnim prevzemom in dodatno hitro dostavo izdelka.

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način dostave ali prevzem izdelka,
  • spreminja izbrani način plačila ter
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

6.4. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez stroškov. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

6.5. Naročilo potrjeno
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).

6.6. Blago odpremljeno
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca).

7. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo (glej točko 6.2.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14 dneh od dne prevzema naročenih izdelkov trgovcu sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na enega izmed naslednjih načinov: e-naslov trgovca: info@spodnje-perilo.si, preko telefonske številke: 040 790 920 ali pa preko navadne pošte na naslov: UNDRWR, spodnje-perilo.si; Rožna dolina 51, 4248 Lesce.
Potrošnik mora podati jasno izjavo, da odstopa od kupoprodajne pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe je uporabniku na voljo na spodnji povezavi:
spodnje-perilo.si/obrazec-za-odstop-od-pogodbe

Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu. Uporabnik (kupec) lahko s predhodnim dogovorom s trgovcem izdelek prinese osebno ali pa ga pošlje na spodnji naslov: spodnje-perilo.si, Rožna dolina 51, 4248 Lesce

Priporočamo, da uporabnik (kupec) v primeru vračila preko pošte ustrezno zaščiti pošiljko z ustrezno varnostno embalažo. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik (kupec) mora zraven priložiti dokazilo kdaj in kje je kupil izdelek (npr. potrdilo o  naročilu, potrdilo o plačilu, številko računa,...)

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 14 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. 

Zaželeno je, da kupec vrne artikle nepoškodovane, neuporabljene, neoprane v originalni embalaži s priloženimi etiketami in v nespremenjeni količini. V nasprotnem primeru si pridržujemo pravico, da zmanjšamo vrednost vrnjene kupnine v sorazmerju z zmanjšano vrednostjo vrnjenega izdelka.

V primeru, če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec) oziroma v primeru, da je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri prodajalcu (glej točko 15.)). 

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) nemudoma oziroma najpozneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne prejeta plačila za vrnjene artikle.

9. Reklamacija

Kupec lahko v primeru ugotovitve stvarne napake zahteva zamenjavo za enak in brezhiben izdelek. 

Uveljavljanje stvarne napake:

  • Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
  • Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči preko emaila info@spodnje-perilo.si, reko telefona 040 790 920, preko pošte ali pa prinese osebno na naslov: UNDRWR, spodnje-perilo.si; Rožna dolina 51, 4248 Lesce o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo in na kateri naslov mora poslati izdelek.
  • Trgovec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po obdobju 2 let, odkar je bila stvar izročena.

Če je kupec pravilno obvestil prodajalca o stvarni napaki in če je reklamacija odobrena ima kupec pravico zahtevati, da:

  • prodajalec odpravi napako na blagu ali,
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali,
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali pa vrne plačani znesek.

Potrošnik ima pravico, da mu trgovec v primeru upravičene reklamacije povrne tudi strošek pošiljanja 

Reklamacija ne velja v primeru:

  • da pride do fizične poškodbe izdelka ali obrabe zaradi uporabe izdelka,
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne ali malomarne uporabe izdelka.

10. Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je GLS. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.
V primeru plačila in prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške.


11. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi banka. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

12. Varstvo otrok

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.


13. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tule: Politika zasebnosti


14. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu trgovca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na trgovca.

15. Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo trgovec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.). 

Trgovec zagotavlja fotografije izdelkov, ki so natančne in prikazujejo realno stanje artiklov naprodaj v spletni trgovini.

V primeru, da se med dostavo izdelek poškoduje ali pride do zmanjšanja količine bo trgovec skupaj z dostavno službo GLS poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času in bo poskrbel, da kupec dobi izdelek nepoškodovan in v brezhibnem stanju.


16. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 040 790 920. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda tudi na elektronski info@spodnje-perilo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v najhitrejšem možnem času ali pa najkasneje v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi trgovec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o  izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


17. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani spodnje-perilo.si . Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor trgovca, v Ljubljani, dne 26.11.2015

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

Podjetje: UNDRWR, Gašper Oletič s.p.
Sedež podjetja: spodnje-perilo.si, Zavrh 3c, 1211 LJ-Šmartno
Davčna št.: 55897592
Matična št.: 7037848000

Naslov trgovine in spletne trgovine: UNDRWR, spodnje-perilo.si; Rožna dolina 51, 4248 Lesce

Telefon: 040 790 920
Email: info@spodnje-perilo.si